Jak je to u vás s náhradními díly?

Dobrý den, mám již deset let plynový gril Weber Genesis a jsem s ním maximálně spokojen. Bohužel už dosloužil celý vnitřek, takže oba rošty jsou prohnutý a stříšky rezavé a oloupané a nepoužitelná je i sběrná mísa s odtokem do záchytné misky. Potřeboval bych toto vybavení vyměnit za nové. Kam se mám obrátit? Děkuji za pomoc.
Pavel Š.

Naše odpověď:

Dobrý den, děkujeme za váš dotaz. V naší prodejně Weber World máme běžně skladem náhradní díly k naprosté většině našich grilů a i k ostatním produktům. Abychom vám mohli zaslat potřebný náhradní díl, budeme potřebovat, abyste nám zaslal výrobní číslo vašeho grilu. To je uvedeno na informačním štítku umístěném zpravidla na zadní části grilu. Jakmile od vás obdržíme výrobní číslo vašeho grilu, vyhledáme v našem skladu příslušený náhradní díl a neprodleně vám jej pošleme. Přestože máme drtivou většinu náhradních dílů skladem, může se přece jen stát, že zrovna ten váš mít nebudeme. V takovém případě vám jej objednáme u výrobce a v nejbližším možném termínu vám jej zašleme. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

nahradni-dily-001
nahradni-dily-002
nahradni-dily-003
nahradni-dily-004
nahradni-dily-005

Kategorie produktů

Aktuality

Archiv aktualit